Невже ви досі годинами просиджуєте у всесвітній павутині, щоб знайти помешкання у Львові, хочете замовити столик для романтичної вечері в перевіреному ресторані та цікаву екскурсію на вікенд, бо маєте намір відвідати місто на вихідні чи свята? Негайно покиньте це заняття! Сучасний світ онлайн-послуг подбав уже й про це.

Завітайте на сторінку консьєрж-сервісу Мushroom у місті Лева і професійні працівники кол-центру впродовж 15 хвилин запропонують вам 3 варіанти помешкання за вашими вимогами, порадять, забронюють і підберуть все для вашого комфотного відпочинку або бізнес-справ!

Ви здивовані таким сервісом? Ми також дивувалися. Тому й зустрілися із засновником сайту з подобової оренди помешкань Андрієм Окунським аби дізнатися, як він вирішив із простого випускника юридичного факультету стати успішним бізнесменом, про якого писав журнал Forbes.


– Зазвичай випускники юрфаку пов’язують своє майбутнє на пряму із юриспруденцією, чому у вас склалося по-іншому?

– Я мав досвід і в цій галузі також (усміхається). З четвертого курсу підпрацьовував помічником адвоката. Щоранку ранку прокидався близько 4.30, їхав електричкою до Львова, чекав 09.00, поки всі прийдуть на роботу. Було весело! Так поїздив місяць. Звільнився, бо грошей не платили. Було важко морально та фізично, проте це був перший досвід роботи за спеціальністю. Потім ще деякий час працював торговим представником та юрисконсультом у страховій компанії.

Несподівано для себе вирішив вступити до Харківської юридичної академії ім. Я. Мудрого. Ідея створити свій бізнес зародилася в Харкові, на фоні прочитаної книги “7 навиків високоефективних людей”.

Ідея створити проект MUSHROOM – це власний досвід подобої оренди + бажання створити хороший продукт з якісним сервісом

– В Україні консьерж-сервіс дещо нова послуга, розкажіть про неї?

– Консьєрж-сервіси – професійні служби по всьому світу, які організовують численні послуги в найкоротші терміни. Це словосполучення перебачає комплексний супровід туриста у Львові з нашої сторони. Тобто ми помічники у вирішенні усіх нюансів як з бронюванням житла, так і з іншими питаннями, які можуть виникнути у туриста.

Бажання створити службу, яка реалізує будь-які запити клієнтів, було здійснено британцем Беном Еліотом в 2000 році. Аристократ першим зареєстрував новий цілодобовий сервіс, який став світовим лідером з надання послуг класу люкс.

З історії відомо, що консьєрж – людина, яка спочатку відповідала за підтримку горіння свічок і комфорт постояльців королівського замку.

13383582_1701547556766089_663567693_o

Відмінність Mushroom від інших сервісів щодо бронювання житла полягає в тому, що в нас все організовують помічники зі 100% гарантією поселення, в будь-якій годині доби, коли на інших сервісах все потрібно шукати самому. Адже Львів – місто, де завжди гарячий туристичний сезон, практично немає спадів, тому складно забронювати хороші апартаменти. Наш сервіс швидко розвивається і за ним велике майбутнє. Тому про нього і писав Forbes.

– Mushroom – чому саме така назва консьерж-сервісу?

– Так, це “гриб” англійською! А друга частина слова співзвучна з кімнатою в англійському варіанті, у ньому закладена ідея про те, що гриб росте на місці, де є грибниця. Так само наш проект росте усюди, де є контакт з туристом, нашою цільовою аудиторією. Ми є знавцями не лише подобової оренди, але й володіємо інформацією про ресторани, екскурсії, події.

– Нещодавно вашій компанії виповнився рік. Чого досягли?

– На момент старту в нас було кілька цілей:

–         збільшити кількість квартир на сайті до 1000

–  створити можливість здійснювати бронювання житла безпосередньо з сайту

–         забезпечити мінімум 50 звернень на добу

–         забезпечити впізнаваність бренду.

По факту,

–    станом на кінець квітня більше 655 квартир на сайті – це практично 2/3 ринку квартир Львова, які перебувають у подобовій оренді

–        11 квартир, які Ви можете забронювати онлайн з сайту

–        у нас понад 3280 підписників у Facebook

–         з нашим сайтом взаємодіяли більше 300 000 раз

–         у нас вже навіть є десятки постійних клієнтів

–      ми створили мобільні додатки для орендодавців на IOS та Android

–         наш місячний трафік зріс з 3000 до 12000

Наші менеджери в кол-центрі стали просто експертами  у подобовій оренді Львова, вони знають усі квартири та орендодавців (власників)!

– Чим ви відрізняєтеся від інших компаній, які надають схожі послуги?

Наша унікальність в тому, що ми не просто сайт подобової оренди квартир, на якому розташований каталог нерухомості, де клієнт самостійно шукає собі житло. Ми принесли на ринок туристичних послуг повноцінний супровід – консьєрж-сервіс для гостей міста Львова (у тому числі, для його мешканців).

Бронюючи через нас квартиру клієнт може на 100% бути впевненим, що квартири на нашому сайті є реальними та фото відповідають дійсності. Ми особисто створюємо базу квартир, самі їх фотографуємо!

Особисте створення такої бази дозволило нам звести до 0% ризик заплатити гроші аферистам за неіснуючий об’єкт.

13397091_1701547553432756_552161131_o

Також ми знаємо більшість орендодавців особисто, тому це допомагає нам швидко отримувати відповіді з перших уст.

Незважаючи на те, що у нас на сайті представлені лише квартири та хостели, бувають ситуації, коли у пікові напливи туристів клієнту не підходять варіанти, які залишилися у нас. Тоді ми шукаємо усі можливі варіанти поселення в конкурентів, навіть серед готелів.

Для нас важливе враження кожного клієнта від співпраці з нами, бо репутація в ділових колах – насамперед! Ім’я бренду, який ніколи не підводив – це реклама без реклами. Не так давно про нашу компанію писав журнал Forbes

– Чи, пропонуючи своїм клієнтам оренду помешкання, ви надаєте ще якісь додаткові послуги?

– Ми допомагаємо не лише з бронюванням апартаментів, але і надаємо інформацію про події у місті, допомагаємо викликати таксі, зарезервувати столик у ресторані, пропонуємо цікаві екскурсії та розважальні заклади.

Що належить до переліку ваших послуг?

– Підбір до 3-х варіантів квартир згідно з вашим побажанням щодо бюджету та розташуванню на потрібні вам дати;

  • повний супровід у бронюванні на елентронну пошту, телефон, вайбер, смс;
  • вирішення всіх питань, пов’язаних з бронюванням та заселенням;
  • 100% гарантія поселення на випадок неочікуваного скасування бронювання зі сторони власника або будь-яких інших форс-мажорних ситуацій, (Адже бувало таке, що люди самостійно бронювали квартиру, а потім виявлялося, що власник в останній момент  повідомляє або, ще гірше, не повідомляє, що він не може прийняти! І люди залишаються із валізами, малими дітьми, втомлені, з дороги, вночі, без даху над головою, під дощем. Ви чули про таке?) Саме для того, щоб із нашими клієнтами такого не трапилося ми й створили наш сервіс. Також в наші послуги входить цілодобова телефонна підтримка з будь-яких питань.
  • Ми звертаємо увагу на такі важливі речі, які ви не зауважите, не помітите, і у вас виникне купа неприємних сюрпризів, від яких з нашим ресурсом ви на 100 % в безпеці.

– Ваші клієнти, зазвичай які це люди – вік, заняття, достаток?

– У нас кілька цільових аудиторій:

  1.     24-35 р., середній достаток + зацікавлення: відвідати місто Львів, побачити цікаві місця, локації, смачно поїсти;
  2.     18-23 р., достаток середній-нижче середнього, переважно їдуть з компанією, гучно повеселитися;
  3.     бізнесмені та відрядники.

– Які квартири є найзатребуванішими серед ваших клієнтів?

– Все, що вартує менше 500 грн, бажано сам центр міста. Затребуваність насамперед залежить від ціни, а питання ціноутворення у Львові, це на 30 хв розмови! (усміхається).

– Як працює ваша система (домовленості з  власниками – за здачу помешкання в орендну вартість ділиться за певним алгоритмом?)

– Все дуже просто й чітко – беремо 100 грн за наші послуги з пошуку квартир під запит, за гарантування поселення, вирішення поточних питань під час проживання. До цієї суми додається 10% від вартості проживання. Оце й усе!

Звичайний ріелтор не каже клієнту з Вас 100 грн за мої послуги, хоча насправді він їх закладає в ціну й нікому про це не розповідає (!). Клієнт так чи інакше платить подобовикам під час бронювання приховану комісію, до того ж без жодних гарантій поселення та будь-яких зобов’язань! Навіть, якщо орендодавець каже, що він є власником – Ви цей факт ніколи не зможете перевірити самостійно на етапі бронювання, адже всі розмови ведуться телефоном. Ми ж зі своєї сторони додали два роки щоденної праці, щоб забезпечити нашим клієнтам максимальний комфорт під час бронювання, насамперед знизили ризики бути обманутими до 99,9%, ми взяли на себе гарантії поселення та зобов’язання вирішувати поточні питання туриста під час перебування у місті Лева будь-якого характеру від таксі до ресторану, екскурсії…

– Скільки людей працює в Mushroom? Хто чим займається?

– У нас працює 4 менеджери в кол-центрі. Одна з менеджерів, Валерія працює з SMM (SMM – ефективний спосіб залучення аудиторії на сайт через соцмережі, блоги, форуми).

Сергій – на місці веде комунікацію з власниками квартир та контролює роботу кол-центру на місці.

Віктор – SEO (оптимізатор або сеошник – фахівець із підтримки бренду компанії на перших позиціях в пошукових системах за запитами).

– Як саме надалі ви розвиваєте свій бізнес?

– Основне завдання – це переведення квартир в онлайн-букінг (сучасна форма бронювання та резервації послуг через інтернет із миттєвим підтвердженням статусу).

– Другий напрям – це створення додаткового функціоналу з ресторанами та екскурсіями.

– Третій – це підготовка до масштабування на інші міста та регіони (Одеса, Карпати та Київ).

– Що найбільше цінують замовники у квартир у Львові?

– Вподобання бувають цілковито різні. Одним головне поселитися, іншим важить на гарному інтер’єрі локації, для когось важлива ціна та якість сервісу. Немає однієї найбільшої вимоги серед клієнтів.

– Чи траплялися конфліктні ситуації, як ви їх вирішували?

– Конфлікти бували не з клієнтами, а із власниками квартир. На початку нашої співпраці нас постійно хотіли навчити бізнесу по-львівськи – мало сервісу/багато заробітку. Ми ж відстоюємо ідею є сервіс – є хороша ціна, нема сервісу – вибачай.

Минулого року квартири деяких власників були виключені із сайту через хамську поведінку з клієнтами та «кидання клієнтів на гроші». Тоді ми переселили наших туристів за власний кошт (такі інциденти мали близько 5 разів!).

13401062_1701552520098926_1367508158_n

У нас була ситуація, коли орендодавець віддала квартиру моряку та його дружині за понад 700 грн за добу, з умовами гіршими, ніж ви можете собі уявити: в шафі пакет зі сміттям, брудна білизна в комоді, шар пилюки, холодна вода у ванній, маленький клаптик туалетного паперу. Ми цих людей виручили, віддавши їм безкоштовно квартиру по сусідству (так співпало), яку ми взяли в управління. Та жінка орендодавець не віддала грошей людям, мовляв «бачили очі, що купували». Натомість нам висловила попередження «не пхати носа в чужі справи…»

Порадьте топ-5 – як туристам не потрапити в халепу, бронюючи житло?

– Бронювати через нас – і все буде гаразд (усміхається).

По-перше, бронювати житло через сайти, які модерують свою інформацію на сайті та перевіряють його справжність.

По-друге, якщо сайт не авторитетний, то просити скинути живі фото квартири (це хоч якось мінімізує несподівані зустрічі з апартаментами).

По-третє, за можливості не надсилати всієї суми завдатку.

По-четверте, завжди запитуйте чи це єдина квартира у власника. Якщо єдина – слід задуматися чи це не афера. Більшість орендодавців у Львові мають декілька квартир, деякі з них можуть бути на авторитетних ресурсах. Це мінімізує ризики.

По-п’яте, нема хороших апартаментів у Львові за 250 грн! Зважайте на надто низькі ціни.

– Бували прикрі випадки, коли люди зверталися до вас, після того «як їх кинули» маклери або несумлінні власники помешкань?

– Минулого року під час фестивалю Альфа Джаз жінка з дітьми виїжджаючи до Львова, зателефонувала до маклера й підтвердила своє бронювання. Поки приїхала – ніхто не зустрів, квартири не було. Випадково у нашого орендодавця звільнилася бронь і ми їх заселили. Це було справджнє чудо! Бо в цей день ми не могли знайти багатьом нічого. Все було заброньовано. Найдешевший вільний номер в готелі коштував 32 000 грн!13407691_1701552516765593_1704326385_n

 

Другий випадок – коли ми забронювали для нашої постійної клієнтки з малюками квартиру, а виявилося, що там протікала вода. Однак ми за 15 хв організували за власний кошт переселення в квартиру розташовану ще ближче до центру міста. Тож клієнтка залишилася дуже задоволеною таким розвитком подій. Адже під час мандрів, а ще дитячо-сімейних відпусток дуже важливо бути убезпеченим від різноманітних несподіванок.

– Коли ви мандруєте іншими містами та країнами – як шукаєте помешкання для себе?

– Усі мої подорожі були через туристичні агентства, тому питання поселення переклав на них! Єдиний раз у Франції самостійно знайшов житло – шале – проте все одно забронював через агентство, бо воно зробило мені знижку, яку саме шале не надавало.

– Які ваші особисті «вподобання комфорту», що цінуєте насамперед?

– Чистота у санвузлі, кухні та чиста й суха постіль. Далі все інше.

– Якби ви були мандрівником, що уперше приїхав  відвідати Львів, що б ви шукали в нашому місті?

– Мене завжди цікавили історичні артефакти та місцева кухня, місцеві жителі. Це ті речі, які пізнаюся під час подорожі іншими країнами.

У Львові обов’язково відвідав би екскурсію вуличками – у нас дуже багато цікавої архітектури. Окремого зацікавлення вартують колоритні замки навколо Львова

– Європейські мандрівники та українські – чим вони різняться у випадку вибору помешкання, які мають підходи до цього?

– Згідно з щорічним звітом туризму, за 2015 рік лише 7% іноземців орендували квартири. Іноземці дуже рідко бронюють квартири, бо у нас дуже складно із сервісом та подобовою культурою. До того ж багато інформації їм недоступно через відсутність елементарного перекладу сайтів – відтак немає даних про можливості забронювати квартиру в онлайні. Тож вони надають перевагу готелям, які їм доступні та зрозумілі завдяки працівникам із знаннями іноземних мов.

– Як часто ви мандруєте, це світ чи Україна?

– Щойно випадає нагода здійснити мандри – намагаюся не проґавити свого шансу! Останнього разу був на Сицилії. Об’їздили її практично вздовж та впоперек. Південно-західна частина – сицилійське бароко, старечі міста: Нота з своїми храмами, Агридженто з храмами 5 ст. до н. е, Сіракузі з портом та старим містом, Кальтаджерон з всесвітньо відомою технікою ліпнини посуду, плиток, Корлеоне – дім Батька мафії, Палермо з пляжами та смачними ресторанами.

Мандри – це завжди нові відкриття, нові емоції, враження, досвід. Не розумію людей, які нікуди не їздять. Вони наче бачать лише одну сторону життя, а довкола стільки всього цікаво, що гріх не скористатися знаннями та можливостями все це побачити на власні очі.

– Львів – місто  романтики та легенд. Ви часто розповідаєте своїм клієнтам історії спорудження тих чи інших будівель?

– Щодо романтики та легенд то ви маєте рацію (усміхається). Дуже часто гості міста хочуть жити не просто в гарних помешканням, а таких, які мають цікаву історію, раритетне умеблювання. Тож ми пропонуємо їм квартири, які оповиті легендами. До прикладу, помешкання на площі Ринок, 31 вже кілька століть оповите легендами. За однією з них, польський король Владислав IV, прогулюючись містом, побачив на балконі цього будинку гарну дівчину і закохався! Після того, цей балкон став місцем, де об’єднуються серця мільйонів закоханих!

За другою легендою, цей будинок був у власності родини Бачевських найбільших у Львові виробників горілки і лікерів.

Кажуть, що відомий автомобільний магнат Генрі Форд колись подарував Леопольду Бачевському у Парижі срібну пляшку, як подяку за його чудові напої . А коли Леопольд повернувся до Львова, то замурував цю пляшку у фасаді свого будинку. За чутками, пляшка з чистого срібла й досі там зберігається…

Ще один наш гість мешкав у квартирі будинку, збудованого за австрійських часів. Ці кілька днів, проведені у Львові були наче мандрівками в часі. Старий камін, дубова шафа та креденс попередніх господарів були такими давніми та автентичними, що гостеві наче вчувалися голоси привидів перших господарів цього помешкання. Надранок у нього склалося таке відчуття, що коли він відчинить двері у шафі, аби подивитися, що там – то цілком ймовірно зможе потрапити в Нарнію (усміхається). Тож наші гості також бувають дуже цікавими співрозмовниками.

У місті Лева безліч цікавих помешкань, цікавих історій, людей. Тут варять смачну каву й пригощають традиційними галицькими стравами. Повірте, наше місто може здивувати й закохати у себе справжніх «мандрівних гурманів», аби лишень вони приїжджали до нас за новими враженнями та незабутніми спогадами!