“Непристойна форма пересилання повідомлень!”- так, у XIX ст в Німеччині був відхилений проект пересилання поштових повідомлень без конверту.

Та життя вносило свої корективи, і чудові паперові листівки, які знову стрімко входять в моду, подарувала світові війна! Не вірите?!

Саме під час бойових дій між Францією та Прусією (1870-1871 рр.) ні у французьких, ні у німецьких солдатів не вистачало конвертів, тож вони почали пересилати відкриті листи з малюнками, зробленими власноруч. Так народилася поштова листівка.

Сьогодні листівки компанії Роял Кард відправляють в усі куточки світу лише з радістю. Адже девіз їхньої команди “З любов’ю для найдорожчих!»

Наше інтерв’ю із дивовижною бізнес-леді – Наталею Шпек. Вона – власниця компанії Роял Кард (виготовлення паперових листівок), автор концепції ретро-паперу, який є трендом в подарунково-сувенірній галузі в Україні та країнах СНД; директор з маркетингу компанії Роял Пак (спеціалузується на подарунковому папері, пакетах та коробках.


– Осінь, це час коли виробники вітальних листівок уже думками про асортимент, який пропонуватимуть клієнтам до Нового року. У вас теж так відбувається?

– Осінь справді активний пошук для нових рішень щодо культури новорічних привітань. Адже за останні кілька років традиція передсвяткових зимових вітань справді дуже активізувалася. Деякі клієнти, замовивши у нас листівки одного разу – в наступні роки самі звертаються із питанням: “Чим ви здивуєте нас цього разу?”

dsc_5415-1З власного досвіду можемо зауважити, що з кожним роком кількість компаній, які вітають своїх клієнтів і партнерів збільшується.

Діловий етикет активно розвивається в Україні, директори компаній вже знають, що завдяки листівкам вони висловлюють свою увагу і повагу. Крім цього, вишукана (відповідно й коштовна) листівка – доказ платоспроможності та успішності компанії, з якою приємно мати ділові взаємини

Деякі наші клієнти навіть зізналися, що завдяки, на перший погляд, звичайній корпоративній листівці, допомогли налагодити дружні контакти із партнерами.

– Які вже маєте пропозиції в цьому керунку?

Наразі у нас є 20 нових дизайнерських рішень щодо новорічних листівок, але є й варіанти, які були на піку популярності минулого року.

Тож загалом цифра зразків новорічних листівок сягає понад 140 (!) різновидів. Повірте, обирати є з чого, очі розбігаються…dsc_5369-1

– Чи може клієнт внести якусь зміну до вашого дизайну?

– Звісно! У цьому й полягає фішка. Адже ми підбираємо колір обкладинки і вкладки в корпоративному кольорі компанії та наносимо логотип компанії одним з п’яти методів, який пасуватиме і доповнюватиме вашу вітальну листівку. Найпопулярніші – це лазерна порізка або тиснення золотом.

Наша компанія вирізняється тим, що ми здійснюємо всі операції на найсучаснішій техніці. У роботі використовуємо лазерну технологію порізки, котра дозволяє фантазувати на будь-яку тему і з будь-якою складністю дизайну.

До того ж – всі наші клієнти отримують від нас приємний бонус: до кожної листівки ми безкоштовно виготовляємо та даруємо конверт, який пасує до її розміру.

Нашою перевагою є ще й те, що ми відразу можемо друкувати персоналізовані листівки і конверти (з адресою відправника та одержувача). Робимо це різними мовами, адже наші листівки  відправляють в різні країни світу

dsc_27Все це суттєво економить час компанії та її працівників. Листівки готові до надсилання.

Тому, щойно замовник до нас звертається – ми сконтактовуємо його з одним із наших дизайнерів і вони провадять співпрацю до кінця, до остаточного затвердження кінцевого макету.

До того ж варто зауважити, що клієнт надає свій текст привітання або обирає готовий текст на нашому сайті, дизайнер готує макет, клієнт його затверджує і ми друкуємо це на вкладці. Всі ці елементи підготовки входять у вартість листівки, яка зазначена на сторінці нашого інтернет-магазину.

– Цінова пропозиція від чого залежить?

– Насамперед від матеріалів. Адже є папір за 50 грн аркуш, а є за 250 грн. Тут все просто порахувати. У нас широкий асортимент дизайнерських картонів європейських виробників. Адже замовник може знайти варіант листівки від 12 грн (!). Тож про нас сміливо можна сказати: вироби на будь-який гаманець!dsc_5446-1– Останнім часом стали популярними й корпоративні листівки. Ви мали вже такі замовлення?

– Так. Великі компанії дуже часто вітають своїх працівників із днем народження та святами. Ми пропонуємо великий вибір дизайнерських рішень, де може бути розташоване лого компанії. Маємо й у цьому керунку вже певну кількість постійних замовників. Це нас дуже тішить. Довгий час ця ніша у сегменті листівок була порожньою, тож ми раді, що вчасно її зайняли.

– Листівки Львова у стилі ретро вашого виробництва мають свою історію?

– Це просто неймовірно! Дуже часто все, що пов’язано з нашими листівками – це окремі історії людей та їхні долі. Моя подруга мала давню симпатію до свого знайомого. Але він був таким затятим мандрівником, що бачилися вони дуже рідко.

Одного разу, коли його мандри затяглися на кілька місяців – вона отримала від нього листівку з Іспанії (зі шляху святого Якова). Через кілька днів ще одну – уже з острова Сардинія – де найгарніші в світі лагуни із бірюзовою водою.

Вони зустрілися, коли вона мала вдома уже 7 його листівок із різних куточків світу. Її так причарували ці казкові місця, що вона сказала, що радо б подалася в мандри з ним. Набравшись сміливості, вони зізналися в своїх почуттях і відтоді почали мандрувати разом.

Сьогодні вони дуже гарна сім’я (усміхається). У шлюбі вже 5 років. А все почалося із першої листівки, надісланої ним.

До речі, їхні сім “листівок з мандрів” (так вони їх називають) висять у них на стіні у рамці, як свідчення передісторії їхніх почуттів. Дізнавшись про це, я кілька днів носилася з ідеєю втілення… Врешті з’явилася серія ретро-листівок із зображенням міста Лева.

Дуже хочу, аби наші листівки так само романтично та вишукано поєднували серця людей.

img_5655-1

-У вашому асортименті є весільні листівки. Що пропонуєте молодятам ?

– Наречені – це категорія людей, які завжди на порозі щастя. Тож дуже хочеться своєю роботою додати їм ще більше позитиву. До кожної пари намагаємоя підійти по-особливому, бо ж історія кохання у кожного своя.

Клієнти вибирають на сайті запрошення (знаходять нас через рекламу, соцмережі, весільні виставки, в яких часто ми беремо участь).

Якщо молодятам подобається багато варіантів, ми розпитуємо в якому стилі весілля, який колір буде використано в весільній атрибутиці – класику чи модерн? Допомагаємо визначитись, і затвердивши всі макети й дизайн, до трьох днів наречені отримують свої вишукані запрошення.

dsc2-1Нашою перевагою в сфері власне весільних запрошеннях є те, що ми друкуємо або вирізаємо ініціали, дату одруження або імена на обкладинці запрошень. Це виглядає стильно і дорого. Також ми відразу задруковуємо імена гостей в запрошення, тож нареченим не потрібно самим нічого дописувати. Це неабияк економить їхній час і додає естетики запрошенням.

У нас на сайті є категорія ВІДГУКИ, і щодня ми отримуємо слова подяки за запрошення і наш підхід до роботи.

dsc_3101Пригадую навіть одну історію: клієнтка замовляла у нас запрошення на своє срібне весілля. Я випадково побачила її мейл, там була вказана назва великої корпорації. Тож коли ми відправляли її замовлення, додали до коробки декілька новорічних листівок, хоч це було влітку.

На початку грудня вона зателефонувала, сказала, що зберегла наші зразки новорічних листівок і їхня компанія вирішила замовити їх для привітань своїх партнерів та колег.

І це було набільше замовлення за історію нашої компанії!!! Уже 3-й рік поспіль вони співпрацюють з нами. Тому я навчаю своїх менеджерів бути уважними до кожної дрібниці, кожного замовлення.

Адже павутинка поширення наших ексклюзивних листівок розрозстається в кілька разів іноді з одного клієнта. Ми переконані, що правило – важливий кожен клієнт – справді працює в бізнесі, а в нашому, зокрема.

– Знаю, що крім листівок ви є директором з маркетингу компанії Роял Пак, яка є виробником подарункового паперу, пакетів та коробок. Брат є власником компанії і ініціатором створення цього бізнесу. Як у нього виникла ідея повернути в моду обгортковий папір для квітів? Бо сьогодні квіти в целофані – це однозначно поганий смак?

– Справді, подарунковий папір розробив мій брат Тарас. В час коли виникла ідея зробити подарунковий папір (більше ніж 10 років тому), в Україні розпочиналась культура дарувати подарунки в обгортковому папері. Лише поодинокі сувенірно-пакувальні крамниці використовували матеріали привезені з-за кордону.

Брат відвідав багато виставок, бачив як працюють фахівці за кордоном, тож врешті презентували в Україні кращі зразки пакувального паперу.

Ми стали одними з перших українських виробників подарункового упакування і зараз впевнено займаємо лідерські позиції на національному ринку.

Минув якийсь час і замовники оцінили наш продукт, як якісний, креативний, стильний. З нашим папером зручно й цікаво працювати. Згодом до його використання долучилися ще й флористи, бо кольорова гама паперу дозволяє фантазувати.
Зазначу, що нашою гордістю є і еко-папір в стилі ретро. В сучасному світі велика увага приділяється екології, тому ми теж долучилися до процесу збереження природніх багатств нашої планети.

– Скільки варіантів обгорткового паперу ви пропонуєте своїм клієнтам?

Загалом ми втілили в життя понад 100 дизайнів паперу, які постійно змінюємо, оновлюємо колекцію малюнків, слідкуємо за модними трендами і виготовляємо те, що хочуть бачити і купувати наші клієнти.

Також ми активно співпрацюємо з київською академією флористики Наталії Агеєвої. Завдяки спільним зусиллям, нашою продукцією і їхніми знаннями в оформленні букетів та подарунків ми розвиваємо культуру дарування….

dsc_5428

–       Скільки найменувань містить ваш асортимент?

–  Близько 200 найменувань. Це подарунковий папір всіх кольорів веселки і навіть більше. Подарункові коробки та пакети. Виготовляємо під замовлення і брендовану продукцію.

–   Звідки ви поставляєте свою продукцію?

–  Ми не поставляємо, оскільки є виробниками подарункової продукції, тому у нас замкнутий цикл виробництва. І це дуже вигідно всім нашим партнерам – економія часу та коштів, оскільки в нас можна замовити різноманітне подарункове упакування! Тарас запатентував цей кольоровий папір із жатою структурою, і у нас є патент на промислову власність.

  • Як вас можуть знайти потенційні клієнти?

– У кожної нашої компанії (Роял Кард, Роял Пак) є свій сайт, де працює інтернет-магазин. Всі зразки можна проглянути й оцінити. Левова частка замовлення надходить до нас саме завдяки Інтернету.

Буває замовник хоче побачити товар “вживу”. У Львові може підїхати до нас в офіс, а замовникам із інших міст ми надіслаємо кілька зразків Новою поштою.

– Ви багато мандруєте, тож ймовірно іноземний досвід привозите додому. Якими є подарункові традиції за кордоном?

– Дійсно, за кордоном культура вітати листівками і подарунками з яскравим упакуванням дуже розвинена. Навіть найпростійший подарунок чи презент вони дарують у барвистих пакетиках чи коробочках. В Європі, крім традиційних свят, активно вітають з днем матері, батька, дідуся і бабусі.
Проживаючи певний час в Штатах, мене здивувало, що жодне свято не обходиться без привітання листівками. Мені багато дарували листівок із зображенням визначних місць Чикаго.

dsc_5362-1Цікавим було й те, що вручаючи чи надсилаючи запрошення на весілля, американці в конверт вкладали маленьку картку з конвертиком для підтвердження присутності гостей на святі. А уже після весілля надсилали гостям листівку, дякуючи, що розділили своєю присутністю з нареченими свято.
Найближчим часом ми також маємо намір перейняти цю гарну традицію й популяризувати її в Україні.

– Повертаючись до вашого бізнесу із листівками. Чула, що готуєте для своїх клієнтів сюрприз, який тримаєте в таємниці?

– Так. Ми вирішили відродити традицію пересилання паперових поштових листівок. Адже нам всім так не вистарчає живого спілкування в байдужому цифровому світі.

Тож врешті трішки привідкрию завісу таємничості: ми розробляємо новий проект “Листівки добра”, який за оцінкою експертів, так само змінить ринок вітальної продукції України, як його змінив наш проект щодо пакування квітів.
Дуже часто хочеться подарувати світло і любов близьким та рідним, які поряд із нами або ж навпаки – за тисячі миль. Варто, щоб люди задумались над чимось вищим в буденній метушні. Листівки допомагають згадати про людські цінності – сказати слова вдячності чи вибачення.

Адже друкована листівка, про яку вже стільки разів казали: “Вона померла! Як ви ще не усвідомили цього???” вже починає своє стрімке відродження, щоб знову отримати безліч слів подяки за довгу та вірну службу і велику кількість клієнтів.

Наш майбутній проект “Листівки добра” буде також мати в собі приховані цікавинки. Очікуйте. І слідкуйте за повідомленнями на наших сторінках в соцмережах та на сайтах. Це буде дуже захопливо й принесе радість кожному відправнику та адресату.



Сподобалася публікація? Будь ласка, поділіться нею з друзями у соцмережах через кнопку нижче…