30 червня у Києві офіційно розпочав роботу міжнародний онлайн-сервіс замовлення таксі Uber.

Першим користувачем таксі став мер Віталій Кличко.

Увага! З моменту запуску і до вечора 3 липня всі кияни зможуть скористатися сервісом Uber безкоштовно.

Мер додав, що для пасажирів Uber – це більше гарантій безпеки, оскільки у компанії високі вимоги до водіїв, що надають послуги, а для бізнесу – це прозорість і легальність діяльності.
Uber – онлайн-сервіс автомобільних перевезень, що дозволяє замовити приватне таксі через сайт, а також через додатки на iPhone або на пристроях Android. Оплата за поїздки через додаток Uber здійснюється виключно за безготівковим розрахунком через прив’язану до аккаунту банківську карту.

Розрахунок вартість поїздки відбувається наступним чином: 25 грн за подачу машини + 4,5 грн за кожен кілометр + 0,4 грн за хвилину поїздки. Мінімальна вартість поїздки становить 40 грн.

Столичні депутати нарешті вирішили попрацювати і 30 червня провели доволі результативну сесію. Приємна новина –Київрада просить парламент та уряд не допустити зростання тарифів на житлово-комунальні послуги без індексації розміру заробітних плат і пенсій.

Також депутати просять встановити плату на компослуги для киян на рівні не більше 15% від сукупного доходу середньостатистичної сім’ї. Кличко повторив свою доповідь про неприпустимість зростання тарифів, бо сьогодні люди ледве виживають, а подальше зростання цін та тарифів на житлово-комунальні послуги без індексації зарплат і пенсій зумовить в Києві і загалом в Україні кризу неплатежів.

Схоже, народні обранці вирішили розщедритись і продемонструвати приклад старих добрих патерналістів: у Київраді хочуть розширити перелік категорій громадян, які можуть отримувати грошову допомогу в рамках виконання передвиборних програм депутатів (чи не готуються вже бува до виборів? Принаймні передвиборча риторика простежується останнім часом). Отож у разі затвердження відповідного рішення на сесії Київради щасливими власниками депутатських грошей стануть учасники антитерористичної операції та члени сімей загиблих (померлих) киян, які брали участь в АТО, а також багатодітні сім’ї та одинокі матері.

Сміттєвий скандал не вщухає, тож Віталій Кличко запевнив киян, що спалення львівського сміття не погіршує екологію столиці.

“Сьогодні багато відвертих спекуляцій на тему спалювання в столиці частини сміття зі Львова. Не всім подобається, що Київ допомагає Львову! Так от, щоб не розпускали чутки і не говорили нісенітниць, оперуватиму фактами. Завод “Енергія” сьогодні працює на 30% від своєї потужності. Від загального ж обсягу сміття, який спалюють на “Енергії” щодоби, львівські тверді побутові відходи становлять трохи більше 15%”, – наголосив міський голова.

Кличко зауважив: згідно з висновками СЕС, викиди в повітря відповідають національним нормам і складають 38% від гранично допустимих. “Такі показники не спричиняють негативного впливу на екологічну ситуацію в місті!”, – запевнив мер. Він додав, що міста повинні допомагати один одному, оскільки ми живемо в одній країні.

Сага про метро.

Міська влада шукає альтернативу будівництву метро на Троєщину.

Про це повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс. За його словами, раніше, коли не було транспортної моделі міста, метрополітен був єдиною можливістю сполучення між берегами. Зараз, наприклад, альтернативою метро може стати розвиток міської електрички.

На даний момент визначаються п’ять найбільш реалістичних варіантів вирішення проблеми щодо поліпшення сполучення між правим берегом і лівим. Ці проекти можуть коштувати майже 3 млрд грн, тоді як нова гілка метрополітену обійдеться в 40 млрд грн. Пліс додав, що до кінця року міська влада визначиться з оптимальним варіантом і приступить до його реалізації. Ну що ж – поживемо – побачимо.



Сподобалася публікація? Будь ласка, поділіться нею з друзями у соцмережах через кнопку нижче…