Роман Микитчик – співзасновник молодого українського бренду зручного одягу для підлітків AlterEgo.Свіжий погляд на моделі одягу, цікаві принти, якість – усе це приваблює і дорослих, і підлітків, які бажають виділитися із натовпу і не бояться бути не такими, як усі. Ми поговорили з Романом про те, чому він обрав саме цей сегмент на українському ринку, про подальші перспективи розвитку підприємницької роботи, а також чому AlterEgo – це ваше друге я.

Чому саме створення одягу для підлітків?

– Усе почалося з дуже відомої батькам проблеми – пошук якісного, цікавого, стильного одягу для своєї дитини. У мене дві доньки підліткового віку, тому я постійно стикався з проблемою вибору одягу для підлітків. Можна обійти безліч крамниць і в результаті нічого цікавого не знайти. Багато батьків знають, як важко догодити дитині і собі одночасно. Ще складніше знайти річ українського виробництва. Тому після чергового багатогодинного походу по крамницях я вирішив, що легше самому шити одяг, який сподобається і дитині, і мені. Я маю можливість реалізувати цікаве для себе і корисне для когось.

Що потрібно для втілення проекту у життя?

Власний бізнес у вітчизняних реаліях взагалі річ непроста, а особливо виробництво. Одного бажання замало. У тебе може бути безліч цікавих ідей, які немає можливості реалізувати. У виробництві стикнулися з проблемою пошуку і підбору якісної натуральної тканини. В Україні з цим досить складно, тому використовуємо імпортну. Теж саме з фурнітурою.Потрібно реально оцінювати власні перспективи. І справа не лише у конкуренції з дешевим одягом масового виробництва. Пік патріотизму споживачів позаду. Тому сподіватися лише на made in Ukraine вже не можна, адже наразі є безліч брендів, які створюють якісний, ексклюзивний одяг українського виробництва. Сегмент на ринку, який ми обрали, на даний момент найменш насичений. Магазинів, в яких можна підібрати одяг для підлітків, в Україні мало. Попри це покупці все ретельніше звертають увагу на якість, оригінальність, ексклюзивність виробів. Ми намагаємося задовольнити їхні очікування.

Хто є генератором ідей для створення фасонів одягу?

Засновників AlterEgo двоє і ми завжди радимось один із одним. Коли виникає ідея, сідаємо і обговорюємо її, потім підбираємо тканину, фурнітуру, радимося зі швейним цехом. Можнапридумати багато чого цікавого, але не знайти для його втілення якісної тканини. Специфіка одягу для підлітків – пошук «золотої середини». Одяг має сподобатися і зацікавити підлітка й одночасно задовольнити вимоги батьків. При розробці моделей зважаємо на ряд критеріїв, таких як зручність, якість, практичність, стильність.

Що Вас мотивує?

Це щось нове для мене, розширення рамок можливостей. Не хочеться ходити в офіс і перекладати папери з місця на місце. Авжеж, такі люди потрібні, але мені до вподоби творчий процес. І звісно – комунікація. Ти спілкуєшся і з дітьми, і з їхніми батьками у процесі пошуку й реалізації нових ідей. Можливо, причиною послужило і те, що в часи мого дитинства знайти цікавий, нетривіальний одяг було неможливо. Усі ходили в однакових штанцях та кофтинках. А підлітки, зі своїм бунтарським духом, хочуть вирізнятися з поміж юрби. Наприклад, наша колекція Tattoo- це одяг із принтами маленьких татуювань. Зараз багато підлітків захоплюються цим і часто на уроках вони й самі собі на руках малюють маленькі татуювання. Створюючи одяг, ми перевтілюємося у підлітків.

«Маєш можливість реалізувати цікаве для себе і корисне для когось»

У чому родзинка бренду?

Ми намагаємося руйнувати стереотипи. Так склалося, що хлопчики в синьому, а дівчатка в рожевому, починаючи з пелюшок. Ми вирішили створювати свої моделі у монохромі. Тобто основні кольори, які ми використовуємо – це чорний, різні відтінки сірого та білий. Цього плануємо дотримуватись і надалі. Можливо, це і створює певні обмеження у кольоровій гамі, але завжди можна знайти вихід, використовуючи цікавий крій чи принти. Одяг, який ми створюємо, підійде, як для дівчат, так і для хлопців, а широка лінійка розмірів (від 122 до 164) дає можливість мамі вдягнутися однаково з дитиною.

Як налагодили дистрибуцію продукту? І де можна придбати?

Можна зробити онлайн замовлення на наших сторінках у соціальних мережах: Facebook та Instagram. Також наш одяг представлений у магазині «Всі Свої» на Хрещатику.

На мою думку, в Україні замало магазинів, де можна підібрати якісний одяг для підлітків. Натомість шоуруми орієнтовані або на бренди для дорослих, або на малечу. Тому коли ми приходимо зі своїм одягом, нам одразу говорять, що він буде лежати на полиці, адже це зовсім інша цільова аудиторія. Звичайно,найкращим варіантом комунікації із покупцем є власний шоурум, тому ми рухаємося у цьому напрямку.

«Підлітки, зі своїм бунтарським духом, хочуть вирізнятися з-поміж юрби»

 Як бачите розвиток бренду?

Рік тому пошили наші перші футболки. Це був перший досвід. За рік були і помилки, і успіхи. Вчилися у процесі роботи. Зараз AlterEgo готує нові моделі одягу на осінню виставку «Всі Свої. Діти», яка відбудеться наприкінці серпня. У планах – збільшення асортименту нашого одягу.

 Які принципи та цінності допомагають досягти успіху?

Загалом можемо говорити про дотримання трьох основних принципів. Перш за все, це якість одягу, який виробляємо. Ми завжди віддаємо перевагу натуральним тканинам. При нанесені принту застосовуються безпечні барвники. Друге – зручність. Адже ми шиємо для підлітків, а у цьому віці вони найбільш активні. І останній принцип – неординарність. Тобто прагнемо створювати щось оригінальне і цікаве. Те, що привертає увагу.

 Декілька слів для наших читачів.

Не марнуйте своє життя на те, чим ви не хочете займатися. Знайдіть себе та свій стиль.