Ви й досі переконані, що дружини політиків є лише їхньою тінню і домашнім тилом? Що такі жінки виключно займаються вихованням дітей, створюють сімейний затишок, живуть у своє задоволення і при цьому вкрай рідко є публічними особами чи підприємцями? Мегаполіс руйнує цей стереотип і знайомить вас з молодою, амбітною, успішною бізнес-леді, дбайливою матір’ю і чудовою дружиною – з Вірою Прокопів.


На Ваш професійний погляд, як урегулювати ситуацію з рекламним ринком у столиці? Чим відрізняється рекламний ринок Києва від рекламного ринку Івано-Франківська?

– Київ – це столиця, тож тут усе інакше, і в рекламі також. Тут значно більша кількість рекламних носіїв, гравців на ринку. Місту набагато важче впорядкувати цей ринок, ніж у Івано-Франківську. Врегулювати треба з урахуванням інтересів киян та гостей міста, щоб їм, наприклад, реклама не заважала зрозуміти, яка це станція метро, але і з врахуванням інтересів представників бізнесу. Дохід від реклами – важлива складова бюджету будь-якого міста.

– Якими рисами насамперед має володіти жінка, щоб бути успішною? Чи є жіноче світосприйняття перевагою у веденні бізнесу?

– Я не дуже розумію що таке жіноче світосприйняття. Добро і зло, радість і горе – це все однаково у житті для жінок чи чоловіків.  Людина незалежно від статі задля досягнення успіху повинна мати набір певних рис. Я поділяю думку, що успіх –  1% таланту й 99% кропіткої роботи.

– Чому, на Ваш погляд, в Україні так мало успішних жінок у бізнесі? Як покращити цю ситуацію?

– Я з вами не згодна. В Україні дуже багато успішних жінок і в політиці, і в бізнесі, в бізнесі особливо, але вони не так часто, як чоловіки, прагнуть бути публічними. Мабуть тому, що вільний час присвячують родинам. А може тому, що багато жінок обирають  посади заступника, віце-президента, коли ти керуєш, приймаєш рішення по суті, але не є публічною особою, вимушеною жити публічним життям 24 години на добу.

– Як вдається поєднувати бізнес і материнство?

– Легко. Не витрачаю зайвий час, намагаюсь правильно розставити пріоритети. Треба працювати не по 12 годин,  а головою, як казав хтось розумний.

– Чи плануєте зайнятись іншими видами бізнесу, крім рекламного?

– Поки що ні.

– Чому не хочете підкорити столичний ринок реклами?

– Я не хочу, щоб виникали звинувачення на адресу чоловіка, що він використовує службове становище.

– Чи не виникало у вас бажання зайнятися політикою? І як ставитеся до того, що в Україні політика – це все-таки більш чоловіча справа?

– Бажання не виникало, але життя іноді непередбачуване. Політика чоловіча справа зовні. Якщо зазирнути за лаштунки, ви побачите там багато жінок.

– Назвіть, будь ласка, свої улюблені місця відпочинку в Києві.

– Люблю свій будинок, люблю наше Голосієво, де багато дерев і зелені. Дуже люблю Андріївський узвіз.

– Назвіть, будь ласка, які б три місця Ви показали б гостям столиці і чому?

На першому місці – обов’язково Майдан Незалежності, вулиця Інститутська, там, де гинули люди за майбутнє моє та всіх українців.  Цікавить завжди Софійський та Михайлівський собори,  Андріївський  узвіз. І як без урядового містечка, де працюють усі можновладці? Іще показую Хрещатик 36 – будівлю Київської міської ради, де працює чоловік.

Довідка

Віра Прокопів – випускниця економічного факультету Івано-Франківського інституту менеджменту, Тернопільського державного економічного університету. Спеціальність – менеджер ЗЕД. Успішний підприємець, керівник консалтингової компанії “ВП ГРУП”, співвласниця групи компаній “Дикий Захід” – лідера продажу на ринку зовнішньої реклами Івано-Франківської області. Чоловік – Володимир Прокопів, секретар Київської міської ради. Діти: син Володимир, 2007 року народження. Захоплюється футболом, грою в шахи та вивченням англійської мови. Донька Ольга, 2009 року народження. Захоплюється танцями й вивченням іноземних мов.



Сподобалася публікація? Будь ласка, поділіться нею з друзями у соцмережах через кнопку нижче